Hoi, ik ben Cindy ๐
Wegens omstandigheden ben ik samen met mijn 6 kittens in het asiel terecht gekomen. Al gauw mochten wij verhuizen naar een pleeggezin waar ik in alle rust mijn kittens heb kunnen grootbrengen. Intussen zijn de kittens groot genoeg en kunnen op hun eigen pootjes staan.
Nu ben ik zelf nog op zoek naar een gouden mandje.
Ik ben een hele lieve en sociale poes. Ik kom graag kopjes geven en ik houd ook wel van een gezellig kletspraatje met mijn baasje. Tijdens mijn kraamtijd zat ik regelmatig voor het raam naar buiten te kijken. Ik hield goed in de gaten wat er buiten in de tuin allemaal gebeurde. Een huis met een tuin waar ik lekker in kan spelen staat hoog op mijn wensenlijstje.
Ik ben een echte lekkerbek. Behalve brokjes ben ik dol op kattenmelk en andere lekkernijen. Ik gooi dan ook al mijn charmes in de strijd om getrakteerd te worden op deze lekkere dingen.
In mijn pleeggezin hebben ze een grote, rustige hond en dat vind ik prima. Dus ik zou samen kunnen leven met een rustige hond, die aan katten is gewend. Mijn pleegmamma zegt dat ik het liefst de enige katten prinses in een huishouden ben en mijn pleegmamma heeft altijd gelijk ๐ Ik kan zeker ook in een gezin met kinderen wonen, wel graag kinderen, die aan katten zijn gewend ๐
Wil je ontdekken of wij de juiste match zijn, neem dan snel contact op! Ik vind het leuk om kennis te maken!