Dit mooie koppel is geboren op 10 april. Ze zijn samen met nog 2 broertjes en hun mama gevonden onder een carport. Mams en de 2 andere kittens hebben inmiddels hun gouden mand gevonden.
Dat gold ook voor George (rood-wit) en Gemma (cypers), maar tot groot verdriet bleek een van de baasjes erg allergisch. Ze zijn nu weer terug bij het gastgezin waar ze opgegroeid zijn en moeten opnieuw op zoek naar een huisje.
Volgens de baasjes zijn het twee fantastisch makkelijke en lieve kittens, die na 1 dag zich al helemaal thuis voelden.
George is de durfal van de twee, lekker uitbundig. Gemma is meer de kat-uit-de-boom-kijk type en gaat daarna ook lekker haar eigen gang.
Beide zijn ze knuffelig.... als ze er tijd voor hebben... :-).
Ze zijn gezond, gechipt, hebben 1 vaccinatie gehad (de 26e krijgen ze de 2e) en zijn ontwormd/ontvlooid.
Heeft u de gouden mand voor dit broertje en zusje? Reageer dan via deze site, geef ons zoveel mogelijk info over uw leefomstandigheden, zodat wij goed kunnen beoordelen of deze twee goed bij u passen. Wij nemen daarna telefonisch contact met u op.